برخی عادات غذایی برای کاهش مشکلات سلامتی در فصل زمستان * صحت نیوز


در فصل زمستان بدن ما به غذای غنی نیاز دارد، بنابراین مصرف میوه های خشک، آجیل و دانه های روغنی (کنجد) توصیه می شود.

به گزارش سرخط نیوز، در فصل زمستان بسیاری از افراد با مشکلات مختلفی مانند ورم دست و پا، نفخ، سرماخوردگی و سرفه مواجه می شوند. حمله قلبی در زمستان نیز شایع است.

در همین حال، کارشناسان توصیه می کنند که حفظ عادات غذایی سالم می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی را در طول زمستان کاهش دهد.

در ادامه به نقل از هندوستان تایمز به توصیه هایی در این زمینه می پردازیم.

* از نوشیدن زیاد قهوه و چای خودداری کنید. این نوشیدنی ها اثر مدر دارند و با افزایش تشکیل ادرار باعث کاهش حجم خون می شوند.

* میوه و سالاد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. با افزودن غذاهای خام مانند میوه ها و سالادها می توانید تعداد دفعات عفونت را کاهش دهید. علاوه بر این، میوه ها و سالادها آب مورد نیاز بدن را تامین می کنند و به بهبود هضم کمک می کنند.

مغزها و دانه ها مانند گردو، بادام و کنجد به گرم نگه داشتن شما در زمستان کمک می کنند و فشار خون را در سطح نرمال نگه می دارند.

* تخم مرغ و ماهی بخورید. برخی از رژیم های غذایی با پروتئین بالا نیز در زمستان برای بهبود پاسخ ایمنی و سلامت توصیه می شود. همچنین اگر مشکلی برای سلامتی ندارید، مصرف میوه و سبزیجات فصلی همیشه توسط هر متخصصی توصیه می شود.

همچنین در فصل زمستان به دلیل کم تحرکی و مصرف فرآورده های کالری دار بیشتر از سایر فصول، خطر ابتلا به انواع بیماری ها افزایش می یابد توصیه می شود.

حتما بخوانید:
12/3: CBSN AM

انتهای پیام

Leave a Comment

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis