درصورتیکه به صورت نشسته حرکات جاذبه کابلی انجام میدهید، میتوانید آن را به وضعیت تی-بار معمولی یا یک عدد از حرکات کششی سینه تغییر دهید. در پرس سینههای شیبدار، شیب را عوض کنید، در آیتم تغییر دمبل به هالتر اصلاً نترسید و همچنین اشکال تمرینات کشش کابلی را دارای به جای هم انجام بدهید تا تنوع تولید کنید. تدریس کلیه حرکات در وبسایت موجود می باشد . گام اولیه به جهت وصال به هر چیزی یک برنامه ریزی خوب میباشدکه می بایست بسیار مفید و کارآمدباشد و شما را به آن منظور نزدیک کند.بنابر همین در صورتی که قصدتان ورزش است و میخواهیدبه زیبایی اندام ,نشاط و انگیزه ی کافی برسید داشتن برنامه الزامی میباشد. در صورتی که از تمرینی استعمال میکنید که در آن هر دو پایتان مشغول است میتوانید آن را به یک تمرین ایزوله تبدیل کنید. در اغلب موردها همچنین شما میتوانید یک دسته از ورزشها و تمرینهای بدنسازی را به جهت تغییر تحول در برنامه بدنسازی کلیدی گونه دیگر از تمرینها جایگزین کنید که اثرات و همچنین عضله‌ها درگیر شبیه دارند. نکته ای که اشخاص لاغر بایستی بدانند همین است که چنانچه وزنه های سنگین تعیین نمایند و رژیم غذایی قابل قبولی نداشته باشند تن آن‌ها به اصطلاح ورزشکاران خالی خواهد کرد و بدن پس از سوزاندن چربی ها به سراغ عضله ها می رود و اینگونه می شود که عضله ها شما سوخته می شود و به انرژی تبدیل می شود.عجله را کنار بگذارید و حساس دید بلند مدت تمرین نمایید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید. وزنهای را گزینش نمایید که بتوانید ۳۵ تکرار انجام دهید نه بیشتر. در همین مورد بایستی عاقلانه تصمیم بگیرید، در صورتی که هدف ها شما خارج از حد غیرواقعی باشد مشکل در انتظارات شما بوده می باشد نه برنامه بدنسازی. ۵- آیا می توانم در روزهای استراحت نیز تمرین کنم؟ 3 روز در هفته تمرین دادن عضله ها تحت تنه شامل عضلات پا، باسن و دو روز در هفته تمرین دادن عضلات بالا تنه مخصوصاً بازوها در همین برنامه تمرینی به مهربانی گنجانده شده است. همین برنامه بدنسازی به جهت اشخاصی مناسب است که نو فعالیت میباشند یا مدتی است که از تمرین دور بوده اند. ورزشکارانی ناکامی خورده را میتونیم به شما معرفی نماییم که بر اثر تغییرات بدنسازی طی دو هفته، چهار هفته یا هشت هفته کاملا از بدنسازی دست کشیدند و به هیچ نتیجهای نرسیدند. انجام دادن ۲ ست ۶ تایی هیچ فرقی با ۴ ست ۳ تایی ندارد چرا که در هر دو شما ۱۲ حرکت انجام میدهید. داشتن برنامه تمرینی مناسب، بخش با و اهمیت برای افزایش حجم ماهیچه ها هست و شکی در همین گزینه وجود ندارد. چنانچه شما هر جور سوالی در رابطه حساس کجا و نحوه به کارگیری از برنامه بدنسازی حجمی 1 ماهه دارید، می توانید حساس ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر

کولر گازی اقساطی